banner

cosmetice bio

joi, 17 noiembrie 2011

De-ar fi ziua..mai lunga

M-apuca asa din cand in cand sa ma gandesc ca tare as vrea sa fac mai multe intr-o zi. Sa citesc mai mult, sa scriu mai mult. Nu-mi ajunge ziua...ma gandesc eu insa...poate timp am destul insa nu stiu sa il organizez suficient de bine. Am adunat atatea carti in biblioteca, unele peste altele, cand oare am sa ma intorc la ele? Am atata timp cat de organizata stiu sa fiu. Deschid destul de rar televizorul. Si vreau sa cred despre mine ca stiu sa imi petrec timpul mai bine si mai util decat in fata lui. Ma surprind insa uneori ca raman cu ochii pironiti asupra unui spectacol virtual de papusi de plastic agitate fara noima de un papusar fara talent. La un moment dat chiar cad pacalita ca ar reprezenta trairi reale, ca atunci cand mica fiind credeam ca toti oamenii pe care ii vedeam la televizor traiesc in cutia aparatului. Dar, in multe cazuri nu fac decat sa pierd din timpul pe care l-as putea dedica celor ce conteaza cu adevarat pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu