banner

cosmetice bio

joi, 18 martie 2010

Colţuri de lume

Pământul este plin de locuri minunate, colţuri de paradis care încă mai supravieţuiesc cuceririi omului. Creaţia omului este fascinantă, însă şi mai copleşitoare este creaţia naturii. Mă gândeam ceva timp în urmă că trebuie să călătoresc mai mult, să văd mai multe locuri într-un an. M-am găsit gândindu-mă unde aş putea merge, ce mi-ar place să văd. Un oraş, o capitală, un monument... hm... cred că mai puţin...pentru că nimic în sufletul meu nu crează o impresie mai puternică decât un peisaj de natură. Şi de aici ideea mea de a crea o listă cu locuri de vizitat, locuri unde să respiri natură şi frumos, locuri de linişte şi armonie, unde să vrei să devi una cu pământul şi să nu mai pleci niciodată. De fiecare dată când am să găsesc un astfel de loc am să îl trec pe listă şi am să-mi promit că am să îl vizitez. Nu îmi propun să fac înconjurul lumii, nici să vizitez locuri mult prea exotice, unele pot fi chiar aproape de mine, în ţară. Deci să deschid lista.....Orice completare este binevenită.

http://www.ourplaceworldheritage.com/custom.cfm?action=WHsite&whsiteid=98#
http://www.pierreetvacances.com/cote-d-azur/hyeres/residence-hameau-pinede_location-ete_257-2_fp
http://amfostacolo.ro/portugalia-pareri,14/madeira,107,1075/descopera-madeira,4289/impresii-sejur-si-fotografii-vacanta__24531.htm

2 comentarii:

  1. Colţuri ale lumii
    Felicitări! Am citit blog-ul dvs. si placut. Unul din multe locuri frumoase de pe Pamant este aici! De ce nu vizitaţi această frumoasă insulă, cunoscut sub numele de Gradina ale Atlanticului? Este atât de departe, ştiu. Dar placerea de a o întâlnire cu frumuseţea naturală este de neuitat. Şi "întotdeauna în valoare atunci când sufletul nu este mic." După toate, lumea este atât de mare şi atât de mici!
    Acest comentariu a fost scris cu un traducător.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Lidio pentru comentariu. Da, Madeira ramane unul din locurile idilice unde visez sa ajung candva si care merita un loc de cinste in lista.

    RăspundețiȘtergere